donderdag 22 juli 2010

Het stoppenboekje

Via via kwam ik op een gweldige tip.
Het stoppenboekje van Nan van der Storm.
Ik had een prachtig patroon gekocht , maar het lukte niet om het zo te maken.
via deze site http://ikorniquilt.web-log.nl/ikorniquilt/2010/06/over-het-begin.html kwam ik achter het adres om dit te bestellen.
Prima uitleg nu gaat het zeker lukken.
http://nuttigenfraai.web-log.nl/nuttigenfraai/stoplappen/ en hier staan ook hele mooie. Straks als de kindjes er zijn ga ik hier zeker mee beginnen.

3 opmerkingen:

Marianne D zei

Wat een spannende tijden Elza!
Ben benieuwd naar de foto's straks en naar je quiltjes!
Veel succes ermee,ben je nu een quiltende borduurster geworden?

Anoniem zei

LEUK !!!!

Lijkt mij ook een mooi boekje.
Heb een paar jaar geleden wat stopjes geprobeerd, heel leuk om te doen maar vraagt veel concentratie.
De stoppen waarbij de stof open geknipt moet worden begin ik maar niet aan ;-))))

Ja eerst de kindjes !!, veel plezier/geduld.

MM

Anoniem zei

wat leuk, jij ook al aan het stoppen ;) Als je eenmaal weet hoe 't moet is het echt niet zo moeilijk hoor. Mooi patroontje ook al is dat niet het meest eenvoudige stopje, maar met wat oefeningen uit het stoppenboekje zal het zeker lukken.
succes ermee!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl