maandag 23 januari 2012

werkplek

Dit is dus mijn "werkplek" de lekker zittende stoel met voetenbankje.
Je ziet links van de stoel op de grond de daglichtlamp staan en nog een voet van de loep.
Aan mijn stoel hangt rechts aan de knop een tasje voor de draadjes.
Op het oude rotantafeltje staan onder de doosjes met spulletjes (garen, schaartje, naaldenboekje) en op het glasplaatje boven zie je mijn brillenzakje, boek en nog wat rommeltjes.
Nu weten jullie hoe ik er meestal bijzit met mijn handwerkje of lapjes.
Laten jullie ook een foto zien van jullie werkplek?

4 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Het lijkt me een heerlijk plekje. Vooral je stoel met hoge rug en lage armleuningen lijkt me heerlijk werken.

Lenie zei

Wat een gezellig werkplekje Elza.
Mijn werkplek is op het hoekje van de bank en naast de bank, je wilt het niet weten, ligt van alles. Misschien maak ik ook nog wel eens een foto.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

een gezellig hoekje Elza..
voor veel knutselplezier!
groetjes, Petra

marijna zei

Leuk quiltje is het geworden Elza. en je hebt een knus "werk plekje"