zondag 19 februari 2012

de buit van 2012

Het was weer een prachtige dag gisteren.
Stof voor zonnekind popjes gekocht.
Stof voor Linda Meyers, klein borduur ringetje bij Nenne
En bij http://www.soedidee.nl/ garen voor het spelden kussentje wat ik wil maken en een helemaal nieuw patroon.
Rechts boven zie je een paardje van vilt, helaas waren de kleine paardjes en het pakketje wat ik voor een buurvrouw mee zou nemen niet in Zwolle.
Maar dit paardje was er dus wel heel erg mooi, te bestellen bij http://www.blomsterstuga.nl/
En hier nog een heel mooie borduurstand waar ik niets gekocht heb.
www.liebevolle-kreuzstichentwuerfe.de
Heel erg mooie borduurpatronen met lijst en garen en stof.
Allemaal eigen ontwerp.
Heel veel quilten dit jaar maar gelukkig ook nog wel prachtige borduurkramen.
Groeten aan al de leuke mensen die ik vandaag tegen gekomen ben.
Het was weer een dag met een gouden randje.

9 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie aankopen heb je gedaan, Elza..
veel knutselplezier!
heerlijk zo'n dagje hé, echt genieten!
groetjes, Petra

Amarins zei

Jij bent lekker geslaagd, super.
Groetjes, Amarins

Miss Steekjes zei

Wat grappig; op de blogs van quilters lees ik juist dat er relatief weinig voor quilten was en veel voor haken, breien en borduren :-)

marijna zei

Elza, goed ingeslagen heb je. Ik heb de workshop vanhet paardje gedaan. Mooi he bij Liebevolle!! Leuk dat we elkaar even troffen!

Anoniem zei

Leuke aankopen Elza
Groeten, Dora

Willy zei

Mooie buit, leuk dat Zweedse paardje.
Groetjes

Guusje, zei

Wat heb je mooie aankopen gedaan.

Joze zei

Elza je kunt dit met recht een buit noemen, wat een leuke spulletjes allemaal.

Groetjes Joze

Anoniem zei

Wat een mooie spullen, nu kun je weer een poosje vooruit!
Groetjes van Rommy