dinsdag 7 februari 2012

morgen weten we meer

De schaatsjes hangen al een tijdje aan mijn kleine kapstokje.
Het patroon ooit gekocht in het Fries museum tijdens de Quilt tentoonstelling.
En het andere patroon van de elfsteden moet ik nog eens maken.
Het is al een oudjes zoals jullie kunnen zien.
Wie weet kan ik er nog eens 2012 op zetten.
Het ijs in Harlingen is heel erg mooi dat kun je hier zien:
http://www.omropfryslan.nl/alvestedentochtwebcam
De bovenste webcam is in Harlingen
en de andere webcam is in Dokkum.
Gistermiddag zagen we op de beelden in Harlingen zelfs een stel op de fiets langskomen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke patroontjes, heel toepasselijk.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat 'n SCHATTIGE schaatjes, Elza.. en mooie patroontjes!
veel "ijs-plezier"!
groetjes, Petra

Willy zei

Spannende tijden voor de schaatsliefhebbers. Wachten op "It giet oan".
Duimen maar!
Groetjes

Amarins zei

Die van de Elfsteden hangt bij mij in de keuken. Ik heb hem jaren geleden al gemaakt. HIj is zo mooi. Hij is ook zo super leuk om te maken.
Groetjes, Amarins