woensdag 23 mei 2012

dit ben ik vanaf nu aan het doen

 Vanaf nu moet ik druk bezig met het maken van een verjaardagscadeau voor Kim en Femke
En ook de lap voor Roermond moet nog afgemaakt worden.
Het zingen van gisteren was heel erg leuk, de koningin hebben we helaas niet kunnen zien, we zaten een beetje op de verkeerde plek.
Omdat we best ver hebben gelopen, 2kilometer achter een draaiorgel aan naar onze plek bij het Provinciehuis, daar de hele middag zitten staan en springen en zingen natuurlijk.
En heel erg warm. Na afloop weer terug door de stad naar de plek waar de auto's stonden.
Nu dus een heel dik enkel , kan ik morgen lekker borduren en knutselen met het pootje omhoog.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige lap

Joze zei

Het is leuk om te lezen dat je zulke fijne dagen hebt gehad samen met je gezin, dat zijn weer dagen met een sterretje. Je lap wordt mooi en je schiet al aardig op, we houden het in de gaten.

Groetjes Joze

Marion zei

Elza je gaat vast weer iets leuks voor de meisjes maken. Zie ik lontwol daar liggen?????? Mijn gedachten dwalen weg!!!!!!

Je merklap schiet al lekker op.

Pootje omhoog, keel schrapen, uit volle borst nog ff lekker zingen en natuurlijk heerlijk zitten knutselen.
Veel plezier en de lieve groetjes van
Marion.

Elma zei

Wat leuk dat de Friese merklap van Berthi nu al de naam heeft: Merklap voor Roermond. Natuurlijk lukt het om de merklap klaar te krijgen, je bent al een heel eind op weg