zaterdag 27 oktober 2012

Ik ga nog even door

 Dit mooie kattenpatroon hangt bij mij thuis.
Denk ik gemaakt in 2004
 Ook weer een Lizzie Kate kussentje
gemaakt in 2005 en vaker.
 Mailart gekregen van Minet, hangt in de gangkast met mijn sleutels erin.
2006
 Kertornamentje 2007 heb er heel veel gemaakt.
Deze komt uit Just Cross Stitch kerstornamenten.
 4 jaargetijden van Kikker is naar Amerika.
Dit is weer een afgewerkte kist, het patroon kregen we in vier delen.
Volgens mij was het een patroon van Barbara Ana.
Hier bewaar ik mijn gekregen kaarten in.
Ik geef van de hier getoonde patronen geen kopietjes.
Helaas heb ik de beveiliging weer aan moeten zetten, het gedonder met gekke berichtjes begint weer.


6 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Heel veel mooi en leuk borduurwerk laat je zien.
Door de jaren heen heb ik ook veel gemaakt.
Veel schilderijen ook, zoals schoolplaten van Jetses.
Foto maken er van lukt nog niet zo.
Ook maakte ik voor alle kleinkinderen een schilderij voor de kinderkamer, zoals Vera de muis, leesplankje, en werkjes van Beatrix Potter. Beren familie uit de vroegere Aradne.
Fijn weekeinde Groetnis Annie

Dora zei

Leuk om de 'oude' werkjes weer even te zien.
Fijn weeekend verder, Dora

Guusje, zei

Wat leuk om te zien wat je allemaal hebt gemaakt.

Petra zei

Wat een prachtige werkjes allemaal Elza, de borduurtjes met de poezen vind ik helemaal Super als kattenliefhebster!! groetjes Petra

Annelies zei

Wat maak je toch altijd leuke dingen Elza,vooral Kikker is erg leuk! Het berenhuis uit je vorige berichtje heb ik ook gemaakt voor de kamer van de tweeling.

Avondster zei

Wat een prachtige dingetjes maakt jij!
Martina... http://avondsterblog.blogspot.cz/