dinsdag 5 februari 2013

Zwolle Handwerkbeurs

Dit leuke boekje rolde zojuist in de brievenbus, straks een bakje koffie en dan lekker lezen.
Op de site van de handwerkbeurs kun je een boekje aanvragen.
Ik weet niet of het ook nog voor de komende beurs lukt maar je kunt nog even proberen.
Rechts een mooi stukje over de boekprsentatie van Berthi.
Ik ga dit jaar voor het eerst weer samen met onze dochter.
Gezellig ik heb er veel zin in.
Het is ook een soort bijeenkomst van allerlei bekenden.
Op de site van de handwerkbeurs kom je een leuk filmpje tegen van de vorige keer.
En wat ik heel grappig vind, dit jaar is het voor mannen op de zondag gratis.
 

9 opmerkingen:

josé zei

Jammer ik kan niet. Had mij zo er op verheugd, dan is de binnen schilder bezig boven. En die kan ik niet alleen laten.

Ik hoop dat velen wat op de blog zetten dan kan ik toch een beetje mee genieten.

Ja heel jammer van Berthi dit moet ik missen.

Monica zei

Wat een leuke folder. Heb het boek van Berthi besteld, kan niet naar de beurs omdat wij weer lekker in Frankrijk zitten

Klaske zei

Ik hoop dat ik nu eindelijk dit boekje ook in de brievenbus krijg..
Heb me al zo vaak op gegeven via de site... Ik houd de brievenbus maar even in de gaten.Fijne dag Elza!

qm zei

Veel plezier op de beurs met je dochter.
ik heb het niet in de planning om te gaan...maar lees graag over jullie beleving ( dus vergeet niet foto's te maken en een lekker lang blog er over te schrijven ;) )
geniet er van ...groetjes

Jeanny zei

Ja wij gaan ook met een gezellig groepje en wel op vrijdag.
Lieve groet

marian'ne m zei

handig zo'n boekje ! Krijg je die automatisch wanneer je een ticket besleld !?

Het wordt een ware weblog reünie !!;-)

Anoniem zei

Helaas het boekje is niet meer verkrijgbaar-volgend jaar maar eerder aan denken.
Ben al een tijd niet meer geweest,maar ga nu wel weer.Nu maar hopen op goed weer,want met bus&trein duurt de reis mij veel te lang en wil met de auto gaan.
Wie weet,tot ziens
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

bij mijn is ook het boekje in de bus gevallen en heb er al even in verdiept...heerlijk ik heb er zin in....
gr elske

Annie Kingma zei

Leuk zo met je dochter naar Zwolle, ik deed dat vorig jaar ook.
Spijtig genoeg ben ik nog niet gezond genoeg, om een hele dag op pad te gaan.
Maar volgend jaar, hoop ik weer samen met dochter te gaan.
Groetnis Annie