dinsdag 2 juli 2013

Even uitproberen

Gisteravond ben ik er even rustig voor gaan zitten.
Het cadeau uitproberen.
Eerst het inrijgen en het spoeltje, lukt heel goed maar anders.
En de draad door de naald dat doet hij ook bijna zelf.
Eerst maar eens gewoon stikken en zigzaggen.
Even een gek steekje en wat lettertjes.
Kom een soort quilt doorpitsteek tegen, wil wel alleen wat scheef.
En ja hoor kruissteekjes leuk, maar dat doe ik liever met de hand.
Dit ging heel mooi en niet moeilijk.
Heb meteen iets goed vast gezet op het verjaardagcadeau wat ik maak voor Kim en Femke.
Mooi ding die naaimachine ga vanavond weer verder moet eerst langs de huisarts met een gekke
rode plek op mijn been.
 

3 opmerkingen:

josé zei

wat een mooie steekjes. Heel veel plezier met je mooie NAAIMACHINE.

Google reader is weg. Wie nu kiezen

Liefs José

Anoniem zei

Tjonge wat een mogelijkheden heeft jouw naaimachine!
Heb er ook eens 1 gehadmet allerlei sierranden.Heb ze alleen gebruikt bij de ledikant/wiegelakentjes en een bloes en verder nooit meer.
Maar dit is nuttig en ik zou ook niet borduren met de machine.Misschien eens handig op een kledingstuk.
Veel plezier met je naaimachine en sterkte met de plek op je been.
Hoop voor je dat het meevalt.
groetjes,Truus uit Drenthe

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Zo, wat jou betreft hoeft het geen zomer meer te worden want jij vermaakt je binnen wel.
Wat een mogelijkheden. Ik wil binnenkort ook eens kijken naar een nieuwe machine en ik weet nu dus waar ik een beetje naar kijken moet.
succes met oefenen, het gaat je zeker lukken.
groetjes
Wietske