woensdag 13 augustus 2014

Variahexen

Heb de varia hexen weer opgepakt.
Heb gistermiddag in het quiltcafe en gisteravond lekker veel kunnen doen.
Eerst aan al de hexagonnetjes die klaar zijn 2 driehoekjes gezet.
Omdat ik een Quilt en Zo kreeg (no:7 van 2011) vanwege de speldenkussenswap waar ik aan meegedaan heb was ik meteen weg van de variahexen maar dacht dat komt nog wel eens.
Er is zelfs een tentoonstelling geweest van al deze prachtige dekens.
 
Al een tijdje terug er aan begonnen, weer wat anders tussendoor gemaakt.
Maar nu weer opgepakt en ik wil hem afmaken.
In nummer 8, 9.10, 11 en 12 staan nog in elk blad (Quilt & Zo) drie hexagonnen.
Ik ben nu zover gekomen en doe ook alvast de driehoekjes die ertussen moeten.
Aan ieder hexje twee.
 




Heb de kleine foto's nu uit het berichtje gehaald en weer gewone grote geplaatst.
Dit zijn de eerste 5 variahexen.




 


1 opmerking:

Hobbyrita zei

Prachtig werk hoor Elza! Je hebt supermooie stofjes gebruikt!
Grtjes, rita.