donderdag 25 juni 2015

Lezen en randjes borduren kan ook.

Lezen ik kon er helemaal de rust niet meer voor vinden.
En ik was een enorme lezer.
 
Dit boek in een vlot tempo uitgekregen.
 
En ik ben om, al een jaar hik ik er tegen aan om een E-reader te kopen.
Verleden jaar al geld gekregen om er eentje te kopen maar ik was er nog niet aan toe.
En dit is hem dan, na lang zoeken , laatst toen ik bij de meisjes was dit leuke rode hoesje erom gekocht.
En het leest helemaal super. In de zon (die af en toe schijnt), op bed zonder bedlampje aan.
 
En wat ook zo leuk is hij snapt zelfs de bestanden van de randjes borduren , dus die zet ik er nu ook op.
 

2 opmerkingen:

Bezig Plus zei

Oh wat goed van jou, ik ben nog niet zo ver..... mis je de geur van een boek niet? Veel leesplezier....
Groetjes Anje.

10ekequilt zei

Zo herkenbaar Elza, de moeite om de rust te vinden een boek te lezen en dan is het heerlijk als je een boek in handen krijgt waarbij het wel weer lukt!
Ben wel heel benieuwd welk E-reader je hebt gekocht. Hoor zoveel positieve berichten erover en vooral over lezen in de zon. Gebruik zelf m'n iPad maar die is vrij zwaar en dan krijg ik last van m'n polsen en ja dat wil je niet als quiltster;-).
Wens je naast borduren heel veel leesplezier!
Groetjes 10eke